Firkálj


Leírás

Átvert a TO? Nem maradt tantárgy? Pikkel rád a tanár? Nem indult szakirány? Átvernek a tandíjjal? Nem képvisel a HÖK? Felháborít a szinvonaltalan képzés? Megbántad az egészet ?!? Mindenkinek van története a visszásságokról, jó és rossz tapasztalatról, élményekről. "Felsül" az oktatás, régóta - beszéljünk róla, milyen is igazán. Fosuli@index.hu

Szavazás

Utolsó kommentek

  • sorstárs: "A gólyatábor-befizetések elsikkasztását, meg nem is értem. Milyen már, hogy saját számlára utalta... (2010.08.09. 14:45) HÖK segít?
  • testlife: @rexter: Alaposan átgondolt, értelmes, egyedi gondolkodásra valló tanács volt. Köszönjük. (2009.08.29. 12:16) (ki)Nyíregyháza
  • rexter: bazeg ember menj el dolgozni, mint anyadek penzen meg az allam penzen segilyekbol lakjal egy szaro... (2009.01.13. 12:40) (ki)Nyíregyháza
  • sedthh: nyíííregyi főiskolaaaa nanana nanaaaa (2008.11.22. 19:22) (ki)Nyíregyháza
  • P.E.: Azért az nagyon tetszik, hogy milyen szép bölcs gondolatokkal érvelnek a tandíj mellett az előző r... (2008.11.21. 22:50) Szívnak a végzősök?
  • P.E.: Két dolgot fűznék a cikkhez és az eddigi hozzászólásokhoz hozzá: - Azért nem kérnék pénzt, ha val... (2008.11.21. 22:44) Szívnak a végzősök?
  • drhlaszlo: Folytatást kérünk! Netán ráuntál, kedves Káposztakukac? (2008.11.10. 16:30) (ki)Nyíregyháza
  • d: te pedig, kedves barátom, hiába vagy diplomás, mégis egy rasszista szar vagy, és úgy tűnik frusztr... (2008.10.30. 12:04) Szívnak a végzősök?
  • KLO: Az ilyen hozzáállás: "Ha végigszenvedted a felsőoktatás négy/öt évét," mindent megmagyaráz... Ne... (2008.08.15. 21:43) Szívnak a végzősök?
  • Tombolda: juj. főiskola nyíregyen... necces. (2008.07.26. 21:44) (ki)Nyíregyháza
  • Utolsó 20

Címkék

becsöngetés (1) buli (1) debrecen (1) diák (3) diákigazolvány (2) diploma (1) egyetem (8) fősuli (9) hff (1) hök (1) höok (4) iskola (4) kollégium (2) kritika (20) minőség (4) oktatás (13) pécs (1) suli (1) szent istván (1) szigorlat (1) sztrájk (1) tanár (10) tandíj (5) tanulás (5) to (4) tüntetés (4) vélemény (15) vizsga (2) vjrktf (5) zh (2)

Olvass még

    Nincs megjeleníthető elem.

Diákigazolvány késés

2007.10.29. 17:36 :: Lesley

Subculture -nak gondja nem az iskolával, hanem a Diákigazolvány Kht.-val akadt.
Sajnos, nekem is van történetem, ami említést érdemel. Volt egy kis 
gondom a diákigazolvány-igényléssel, az alábbi levelezésből minden kiderül.


Tisztelt Hölgyem/ Uram!

Februárban a jelentkezési lapommal együtt igényeltem diákigazolványt,
erről véletlenül fénymásolatom is van, úgyhogy igazolni tudom.Majd a
nyár folyamán nem emlékszem pontosan mikor küldtek nekem egy levelet,
hogy talán elfelejthettem igényelni, ezt most megtehetem.Bár februárban
már igényeltem, azért a biztonság kedvéért igényeltem még egyszer, be is
fizettem, azonban most azon kevesek közé tartozom, akik nem kapták meg.
Azt tanácsolták a tanulmányi osztályon, hogy keressem fel Önöket ezen az
e-mail címen.
Kérem, minél hamarabb válaszoljanak, hogy mi a teendő, regisztrálták -e
egyáltalán a kérelmemet, olvastam,hogy egy időre néhány tanuló adatai
eltűntek(
http://index.hu/politika/belfold/diakig5642/ ) a rendszerből,
most már gyanítom, ezek között voltam

Köszönettel:

R.K

 

 


Tisztelt R.K!

Az igénylését regisztráltuk és a hírrel szemben az adatok nem vesztek el
adatbázisunkból, bár az ön igénylése valóban elakadt a feldolgozás
során. A befizetés beérkezett, a kép és aláírás is rendben van. A
feldolgozási folyamat folytatódik és rövidesen gyártásra kerül az
igazolványa. A fennakadásért szíves elnézését kérjük, a késlekedés miatt
(mivel ez a önhibáján kívül történt), a tanulmányi osztályon igényelhet
ingyenes ideiglenes diákigazolványt.

Üdvözlettel
XY
Diákigazolvány Ügyfélszolgálat

 

 

 


Kedves XY!

Az utolsó pillanatra hagyva, hátha nem kell ideiglenes igazolványt
igényelnem, ma betértem a tanulmányi osztályra a FEBRUÁRBAN igényelt
diákigazolványomért, amely elvileg júliusban került gyártásra, azonban
sajnos máig nem érkezett meg. Ön azt állította, ingyenesen kapok majd
ideigleneset, mivel nem az én hibámból történt. Gyanítottam, hogy ez nem
fog menni, mivel hogyan is tudnám igazolni az iskola felé, hogy ingyenes
igazolványra vagyok jogosult,és még ha el is hiszik, ami megtörtént
szerencsére, ha én nem is fizetem ki, valakinek ki kell, a Tanulmányi
Osztályon ülő hölggyel meg azért mégsem kellene kifizettetni. Tehát arra
volnék kíváncsi, mi a teendő most, hogy megkaptam a csekket. Hogyan
kívánják ezt Önök megtéríteni nekem,(arról nem is beszélve, hogy az
igazolványkép sem volt ingyen, amire mellesleg az ideiglenes
diákigazolványon kívül nincs szükségem de ez csak egy kellemetlen
mellékhatás.)
Talán nem neheztel hangnememért, mivel jogos a felháborodásom.

köszönettel: R. K.

 



Válasz egyelőre nem érkezett, ha fog majd leküldöm.

üdv

Subculture
( http://subculture.blog.hu )

1 komment

Címkék: egyetem to diákigazolvány

A bejegyzés trackback címe:

https://felsulooktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr85212107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa 2007.11.15. 14:28:37

Subculture: Ne add fel! Anno (2006-ban) én is igényeltem még felvételikor diákot. Okt. 31-ig nem jött meg (a csoport kb. felének jött meg eddig). Vártam (és kb kéthavonta zaklattam a TO-t az érvényesség meghosszabbításáért, szegények, de boldogok voltak...) és közben próbáltam utolérni az ügyfélszolgálatot(ez csak ritkán sikerült). Egy márciusi szerelmetes levél eredményeként május elején már kézhez is vehettem diákomat. Azóta kincsként őrzöm:-). Egy másik csoporttársam pár hete kapta meg (egynek pedig -tudtommal- még mindig nincs).
Bár nálam már az augusztusi sárga csekk sem érkezett meg időben (aug. 5-ig kellett volna feladni, de csak aug. 18. környékén érkezett meg amit fel kellett volna adnom. Így maradt a netes "szórakozás" 4-én)...
süti beállítások módosítása